Verzending

Voor bestellingen boven de € 50,- rekenen wij geen verzendkosten!*

Onze bestellingen worden bezorgd door PostNL en PostNL Pakketservice. Als een bestelling niet door de brievenbus past, wordt deze als pakket verzonden. In dat geval zie je in de Bestelstatus een 3S-nummer bij de bestelling. Met dit nummer kun je op de site van PostNL www.tracktrace.nl het verzendtraject van jouw pakket volgen. Op een postbusadres levert TNT Post geen pakketten af die zwaarder zijn dan 12 kilo. Wij raden je daarom aan om bij een grote bestelling geen postbusadres te gebruiken maar een regulier adres.

Wanneer jouw bestelling de status ‘Verzonden’ heeft en deze is met PostNL Pakketserice verzonden, dan staat er in je bestelstatus een link (met een 3S-nummer). Als je op deze link klikt kom je op de Track&Trace site van PostNL. Hier kun je zien waar jouw pakket zich bevindt in het bezorgtraject.

Het kan voorkomen dat je, na het klikken op de link, de volgende melding krijgt: ‘Er zijn geen zendingen aangetroffen voor deze combinatie’ (dit is de combinatie van het 3S-nummer en de postcode waar de bestelling afgeleverd moet worden). Deze melding kan veroorzaakt worden doordat TNT Post het 3S-nummer nog niet heeft verwerkt. Je kunt de status van jouw bestelling in dat geval de volgende werkdag opvragen.

Wanneer dezelfde melding drie dagen na verzending nog steeds verschijnt en je hebt jouw bestelling nog niet ontvangen, dan verzoeken we je vriendelijk om contact op te nemen met onze klantenservice.

Bepaal zelf je bezorgmoment!

Je kan al vóór de bezorging aangeven waar en wanneer je het pakket wilt ontvangen. Ideaal met een drukke agenda! Komt het dan nog steeds niet gelegen? Dan kan je het eenvoudig bij de dichtstbijzijnde PostNL locatie laten bezorgen.
Via de Track & Trace e-mail kan je op de PostNL tracking site of via de app de dag en/ of tijd van de bezorging wijzigen. Dit kan vanaf het moment dat het pakket de eerste sorteerscan krijgt tot 06.00 uur op de dag van bezorging.

PakjeGemak van PostNL

Wil je iets bestellen bij LED Strip 230 Volt maar ben je niet in de gelegenheid jouw pakket thuis of op het werk in ontvangst te nemen? Je kunt het pakket ook afhalen bij een van de 2000 afhaallocaties van PostNL. Een groot deel van deze locaties zijn ook s’ avonds en in het weekend open. Voor deze service betaal je de standaard verzendkosten.

Jouw bestelling ophalen waar en wanneer je wil? Met de Locatiekiezer vind je alle mogelijke afhaallocaties en openingstijden bij jou in de buurt. Volg de instructies in het scherm en vul het gekozen adres vervolgens in bij "Verzenden naar".

Zodra je een melding krijgt dat jouw bestelling wordt verzonden, ligt het pakket in de meeste gevallen de volgende dag vanaf 16.00 klaar om afgehaald te worden. Indien je jouw mobiele nummer bij jouw gegevens achterlaat, ontvang je tevens een notificatie per sms op het moment dat je jouw bestelling af kunt halen, anders kun je een e-mail verwachten.

Om het milieu te sparen maakt LED Strip 230 Volt voor de verzending zoveel mogelijk gebruik van hergebruikte dozen/verpakkingsmaterialen.

 

* Geldt alleen voor verzending binnen Nederland en België